Marit in Thailand.reismee.nl

aapies, jeep en watervallen!

Hee allemaal,

Ik heb zomaar tijd om weer een berichtje te schrijven dus dat doe ik maar ff want er is al weer zoveel gebeurd!!
We zitten nu even bij het andere huis (twin house) en wij zitten iddd in lemon house. Er zijn inmiddels weer 6 nlers aangekomen in het twin house, waarvan 1 uit abbekerk (wat is de wereld weer klein).

Donderdagavond zijn we hier ook geweest bij de bar. Er zaten toen 9 nlers in het twin house dus dat was wel even gezellig!! Mirte, zusje van een handbalvriendin van mij was daar ook dus het was erg leuk om haar even te spreken!!
Toen we terug gebracht werden mochten we weer plaatsnemen achter in een jeep. Dit keer stond er alleen ook nog een scooter in!! Angenita en ik gingen maar achterin in de cabine en de andere 4 meiden zaten in de laadbak om de scooter heen. Echt hartstikke gevaarlijk natuurlijk!!!!!! Gewoon 90 km/u over de weg racen en die meiden zaten daar maar op t randje van de laadbak!! haahahahah wel echt heel hilarisch... Een halfuur later dan gepland waren we bij lemon house terug. We waren nl gigantisch verkeerd gereden (lees: plekken waar je niet dood gevonden wil worden) en zelfs de chauffeur wist t niet meer!!!!! Dus ook een paar keermoeten keren.. dit is alleen geen pretje want zodra je het pad van een ander op komt komen er honden op je af!! haha Maargoed we hebben het overleeft!!

Vrijdag naar een tempel geweest van buddha's voetprint en naar de aapiestempel. Dat laatste was super leuk, ze aten gewoon uit je hand!! Dorise was nog wel gekrabd want ze deed haar hand dicht en dat vond aapie niet leuk!!

Zaterdag was een hele gave dag. Om 6.00 vertrokken we in een super luxe taxi (laminaat op de vloer, relaxte stoelen, geblindeerde ramen en airco) naar de brigde over the river kwai. Heel indrukwekkend om te zien!! Ook nog bij een marktje geweest. Tot dan toe helemaal geen last gehad van mensen die vonden dat ik zo lang was, maar vandaag kwamen de giegelbuien van de mensen toch nog!! En foto's maken enzo! Voel me echt een beroemdheid!:P

Daarna naar de erawan watervallen, waar de 7 steps waterfall is. Dat was echt zooo cool. Echt hele mooie watervallen. Het was wel echt afzien, want het was natuurlijk super heet en het was geen vlak weggetje maar omhoogklimmen door de bush bush). Toen we boven waren hebben we nog in de waterval gezwommen! We wisten alleen niet dat er visjes aan je voeten zouden bijten!! Dus om de haverklap begonnen we te gillen:P en al die thaise mensen lachen!!:P
Angenita, Dorise, Maike en ikhebben ook bij de 4e stap in de waterval gezwommen. Hier kon je nl van de rots afglijden! Geweldig gewoon!!
Was echt een super dagje, maar we waren wel gesloopt toen we thuis kwamen!

Zondag hebben we heerlijk een dagje in het zwembad gerelaxed! Dat was wel effe nodig want de kans om te zonnen hadden we nog niet gehad..

Verder voel ik mij heel erg goed!! De eerste 2 dagen af en toe wel beetje emo... gewoon alle indrukken en alle nieuwe dingen en ntuurlijk mis ik jullie allemaal wel!! Maar nu gaat het helemaal goed. Het is ook zoo gezellig met die meiden! Dat is echt heel fijn!!

Nou geniet van de foto's en binnekort volgen er wel weer nieuwe!! Kijk ook ff op maikekramer.waarbenjij.nu of doorisspoorloosen.waarbenjij.nu. Daar staan ook nog foto's op!!!


owja, wat betreft de onrust in bangkok. Wij merken er eigenlijk niets van. We horen af en toe alleen verhalen van andere reizigers. Dus maak jullie geen zorgen!!

Lakorn ka !!!!!!!

Liefsss

Reacties

Reacties

Ruud en Mies

Gelukkig gaat alles goed met jullie!!
Mooie en leuke foto's om te zien hoor:D
Geniet van je beroemdhedenbestaan en we kijken uit naar t volgende verhaal!!!
Liefs Ruud en Mies

Richard

Zo is het maar net Mies! ;) Marit veel plezier daar! xx

Lin

Hee meis!
Het lijkt af en toe Afrika wel! Gare busjes, slechte wegen, met ze allen in een laadbak:P
En wat toevallig dat er iemand is uit Abbekerk!!

Heel veel plezier daar, enne, wij missen jou natuurlijk ook!!

Liefs Lin

randy

he maar geen celeb neigingen krijgen he !! hier ben je gewoon marit baas voor ons hoor !! en geniet ervan daar. ik zou geld vragen voor die foto's !!! haaha

Mirne

Heejj meid..

Mooi dat het goed gaat. Maak je wel genoeg foto's ;).. We gaan namelijk alle foto's ook weer bewonderen in een mooi fotoalbum :P

Ik mis je ook hoor!!

xx Mirne

Rosita

Marit, topper!
Bereid je maar voor, die eerste giechelbuien om je lengte zullen zeker de laatste niet zijn!
Geniet lekker van al die aandacht en gedraag je! ;-)

Dat meisje uit Abbekerk die je tegenkwam, heet die ook Marit? Dan is dat een vriendin van mijn collega, die is vorige week vertrokken richting Thailand. zou wel heel toevallig zijn!

Schrok trouwens wel even toen ik van dat gedoe hoorde op 't nieuws, en dat er een negatief reisadvies werd gegeven terwijl jij net weg was! Doe voorzichting, waarschijnlijk merk je er niks van toch, en ontwijk Bangkok gewoon ;-)

Nou meid, geniet er onwijs van, laat alles lekker op je afkomen, en maak vooral veel foto's en blijf veel schrijven! I like it!
Ga nu snel je foto's kijken!

Kuss!

4est

Hai Bufie, leuk te horen dat je het zo naar je zin hebt en gave foto's. Benieuwd wat je nog meer gaat meemaken, maar als ik het zo zie lijkt het mij niks daar.......Geintje! Ik kijk uit naar de volgende berichten. Geniet er van en je kan nooit te veel foto's maken. En als je terug bent gaan we weer een keertje motoren. 4est

Els

Hoi Marit!
Wat gaaf allemaal!! Ja ik moet nog even een berichtje achterlaten, aangezien rich mijn naam niet bij zijn verhaal heeft gezet :P
Zelfs dus iemand uit abbekerk!! Hoe heet diegene? Ik heb daar natuurlijk gewoond dus miss ken ik hem of haar wel;)
Veel plezier verder!!!
xxxxxx Els

Bram

Wat is een olievent :P haha.. ik had ff de foto's van dorise gekeken!!
Veel plezier maar weer ;)
x

Je naamgenoot

Heeee marit!
Wat een leuke verhalen:) Volgens my heb je het prima naar je zin daar!! Leuke foto's.
Nou geniet ervan hea en veel succes :D
En als je terugkomt gaan we weer gezellig wat drinken met ka ook erbij..

Liefs Marit!

Mariska

Hee Marit,

Klinkt goed, klinkt heel goed allemaal! Wordt er helemaal een beetje jaloers van! Dat emo zijn dat herken ik wel, had ik ook de eerste twee dagen! Het is ook zo'n andere wereld! Heel veel plezier! En hou ons op de hoogte!

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active