Marit in Thailand.reismee.nl

AAAAAHHH!! nog 3 uur!!!!!

Hee lieve mensen!

Nog 3 uur en dan vertrek ik samen met mn paps, mams en broers naar schiphol! Daar zal ik Dorise ook zien.
Met de zenuwen valt het allemaal erg mee (gelukkig). Backpack inpakken was echt te lastig! Waarom zijn die dingen zo krap!! Mensen die zeggen dat ze makkelijk alles erin krijgen, vind ik toppers!!! Ik heb m wel 5 keer opnieuw in moeten pakken voordat alles paste. Dus ook heel wat shirts en een korte broek en een jurkie eruit moeten knikkeren!!!! Njaaa kan ik daar weer leuke dingen kopen.
Heb er echt heel veel zin in!! Alleen al het idee dat het hier nu op dit moment regent en koud is en het daar lekker warm is, is een heeeerlijk vooruitzicht!!
Morgen om 15.15 lokale tijd zal ik in Bangkok aankomen. Daar aangekomen ga ik als het goed is gelijk door naar het vrijwilligershuis in singburi. Dat is nog 2 a 3 uur met de bus geloof ik. Ik zal jullie zo snel mogelijk laten weten hoe de reis is verlopen!!:D

Ik heb al een thaise simkaart, dus als je een geweldige roddel hebt, iets moois hebt meegemaakt, je mij zooo erg mistof mij gewoon effe wil smsen kan dat op dat nummer!! Zou het niet vaak doen, want voor mij is het lekker goedkoop om te bellen en smsen (als ik anderen moet geloven)maar voor jullie denk ik niet. Ik probeer ook regelmatig mn mail te kijken, dus schroom niet om de juicy details naar mij te mailen!!:D:D

T nummer is: 0066822390912

Nou lieve allemaal, tot in de pruimentijd! Doe geen dingen die ik ook niet zou doen en ik zal een cocktailtje op jullie drinken!