Marit in Thailand.reismee.nl

Nog anderhalve maand

Hallo allemaal,

Jaja, het gaat eindelijk gebeuren. Marit gaat naar het buitenland en wel naar Thailand!!!! Wie had dat gedacht!! Ik ga 3 april weg en kom 6 juni weer terug. Lekker 9 weken reizen, vrijwilligerswerk doen (2 weken in een kinderdagcentrum/weeshuis),zonnen, mooie stranden zoeken, de beest uithangen, cocktailtjes drinken, snorkelen, door de jungle banjeren, een boeddhistische klooster bezoeken en daar een dag en nacht leven (ik praat natuurlijk normaal gesproken heel weinig dus dat wordt een makkie voor mij) en nog veeel meer leuke dingen!!!

De 1e 6 weken zijn we met travel active, de andere 3 weken gaan we zelf reizen. WE inderdaad. Ik ga samen met Dorise, een gezellige en nuchtere westfries!! haha Dus dat komt helemaal goed.

Nou, ik ga er vanuit dat jullie mij allemaal op de voet willen volgen, daarom mijn weblog. Zal proberen er regelmatig wat op te zetten, maar je weet natuurlijk nooit in wat voor omstandigheden ik moet leven, dus we zullen zien!! De berichtjes van jullie zullen uiteraard met veel plezier gelezen worden!

Liefs!

Reacties

Reacties

Lennart

Hey Marit
Klinkt alsof je er heel erg veel zin in hebt :D Veel plezier, wordt vast super leuk!
-Lennart

Erik

He party ganger! Heel veel plezier alvast zo!!! Wie weet spreek ik je nog wel voor die tijd :-P Geniet er van, doe geen dingen die ik ook doe en maak r n mooie tijd van!!

Dikke kus

Monique

Hey Baap,

Aan de voorbereiding ligt het iig niet! Ik weet wel dat ik je super ga missen.... Deze site zal een beetje verzachten. Super veel plezier en ik blijf je volgen hoor!

Kus,
Miep

Merel

Hey Marit,

Nog even en dan is het zover... spannend hoor! Ik vind het knap van je dat je de knoop hebt doorgehakt en stoer van je dat je deze snap gaat ondernemen. Als ik Marly's verhalen mag geloven, dan ga je er zeker geen spijt van krijgen en ga je een geweldige tijd tegemoet! Zul je aan me denken als ik met mijn neus in de boeken of in de collegebanken zit, terwijl jij lekker op een hagelwit strand ligt of door de jungle banjert? :p

Liefs, Merel

Mirne

Why, Why! haha nee hoor grapje Marie..!! Ik gun het je van harte om deze stap te maken, ik weet zeker dat je het goed naar je zin gaat krijgen daar..
Tuurlijk ga ik je missen! (wie geeft mij anders een schop onder mijn kont ;).. ) Nee hoor, dat zit wel goed..
Ik spreek en zie je tuurlijk nog wel voor dat je gaat.. We gaan er nog even een paar te gekke knal feesten van maken..
Ik vind het in iedergeval leuk dat je een blog gaat bijhouden.. Zijn we toch een beetje bij je ;)..

Dikke kusxx Mirne

Ko Burger

Dag Marit,
Ik ga je volgen, hoor. Veel plezier en goede reis gewenst.

Marit Smits

hi Marit!

Wat leuk dat je deze reis gaat maken! Ik ben erg benieuwd.
xx Marit

Mies

Heej marie!
Leuk dat je voor ons je mooie, spannende, gekke en leuke verhalen gaat bijhouden! Kun je ons af en toe laten weten dat je nog in leven bent daar ver weg;)
Heeeel erg veel plezier alvast!!
En wel af en toe even een liedje zingen he;)
Dikke smakkerd van mij!!

Marije

Heej Marit!

Super leuk dat je een blog gaat bijhouden, die ga ik uiteraard trouw lezen ;).
Ben heel benieuwd naar je verhalen, ervaringen en foto's!
Het duurt echter nog wel even voordat je weg bent, dus binnen de komende 1,5 maand hoop ik je zeker nog te zien!
Succes met de voorbereidingen ;).

Liefs, xxx Marije

Bram

he Marit

het duurt nog ff, maar die anderhalve maand zal snel omvliegen.. ik zal je volgen!! Ben benieuwd hoe je het daar zal vinden.

x

Frajani

Hey Murat,

Doe je wel voorzichtig, er zijn daar malaria muggen, mensen worden regelmatig ontvoerd, thailand heeft een groot probleem met crystal meth verslaafden, mensenhandel, gedwongen prostitutie (waar ze vaak de voorkeur hebben voor lange blanke vrouwen) tsunami's schijnen daar weleens schade aan te richten, straatovervallen gepaard met moord, voedselvergiftiging, maar verder is het vast een heerlijk land. :-P

Kusje,

je broertje

ineke

leuk, Marit.
Ik ga je volgen op je weblog.

Ineke

Paula

Natuurlijk ga ik je volgen, als je tenminste tijd over hebt om daar te schrijven.
Ik ga je wel missen op de achterste rij tijdens het zingen hoor! Wat zal het stil zijn voor Patrice. haha
Nou ga ook maar lekker genieten van de voorpret.
Tot gauw.
Paula

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active