Marit in Thailand.reismee.nl

Phuket, Koh Phi Phi en Koh Lanta

Reacties

Reacties

Sonja,Marco,Andy,Toby en Luna

Lieve,Lieve Marit,

Wat super om al jou verhalen te lezen wij kunnen ons heel goed voorstellen dat jij zo geniet want Thailand is een heerlijk land,ik herken veel van de plekken die jij nu ook bezoekt en dat is leuk om te zien,geniet nog met volle teugen van je laatste weken en heerlijk als je straks weer terug bent.
Kus Sonja en Marco.
Hoi Marit hier een berichtje van Andy wat leuk dat je zoveel dingen doet en wat is nou het allerleukste wat je hebt gedaan,dat wil ik graag weten en ik hoop dat het goed met je gaat.
Wil je voor mij als je souverniers gaat kopen een kickboks broekje kopen want die hebben ze daar wel en ik zit daar op.
Kus Andy
Hoi Marit ik mis je heel erg,en ik vind het leuk dat je geniet met je vriendin, en ga je wel alles vertellen als je weer terug bent? En ga je vertellen wat je allemaal hebt geshopt en leuke mannen gezien? Dat vind je wel leuk he?Mocht ik maar mee dat zou leuk zijn,dikke kus Luna.
Hoi Marit wat heb je leuke berichtjes laten horen, je hebt het gezellig met je vrienden en Marit ik wist niet dat jij een echte kunstenaar was met je mooie konijn.
Laat dat hier ook maar eens zien,waren de kindjes zielig?Wij zijn eerste geworden met zwaluwen van ons team en we hebben al twee keer een tournooi gewonnen.Live Marit ik denk veel aan jou dikke kus Toby Ros

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active