Marit in Thailand.reismee.nl

Aapies, tijgers, slangen en bijna jungle!

Hee mensen!!

Een voorlopig laatste bericht! Morgen vertrekken we nl naar een resort om vervolgens maandag naar de jungle te gaan! Daar hebben we natuurlijk geen internet, dus ik denk dat het een weekje zal duren voor ik weer wat kan schrijven! Wilde vandaag nog wat foto's van gister erop zetten maar ben het kabeltje vergeten! Dusss dat komt na de trekking!!

Oja.. we hebben in sing buri best weinig bereik. Ik ontvang volgens mij ook niet alle smsjes en als ik ze verstuur komen ze ook vaak niet aan. SOrry daarvoor!!

Gister waren we naar de dierentuin geweest. Het was een snikhete, broeierige dag en het zweet brak ons aan alle kanten uit:P Maaaar dat kon de pret niet drukken want vndaag mochten we aapies kijken en mee op de foto, tijgers aaien en met een slang op de foto.
Er zat ook een gorilla op een bankje en daar kon je dan mee op de foto. Erg commercieel en hij had ook een truitje aan *vond ik wel zielig*. Maar toch vermaakte hij zich wel.Mooi flesjes water afpakken en leeg drinken en op gegeven moment kwam er een man langs met een paard.. Toen greep hij de staart van het paard en wilde echt niet los laten!!!! Uiteindelijk liet hij los maar wel met een dikke pluk haar in zn hand!!! haha was wel komisch om te zien.

Bij de tijgerswas hetspannend maar wel leuk. Het voelt niet echt natuurlijk om dat te doen en volgens mij waren ze ook wel aardig gedrogeerd. Maargoed, het was wel heel bijzonder om de tijgers en ook de tijgerjonkies te mogen aaien (voor 20 baht!!! Nog geen 50 cent dus:P)
Ook met een slang om mn nek gezeten!!!!!!!!! Foto's volgen nog want anders geloven jullie waarschijnlijk nooit dat ik dat gedaan heb!! En oja.. voel me nog steeds een beroemdheid want toen ik met de slang om mn nek zat gingen er een aantal thaitjes foto's maken en er kwamen zelfs mensen naast me zitten om op de foto te gaan!!! hahahaahhahahaa

Daarna gelunched.. DIt was de 1e keer dat we echt allemaal misselijk waren van t eten!! Je werd er ook niet vrolijk van als je zag in wat voor omstandigheden het eten gemaakt werd! (echt viessss!!) Maargoed de maagjes waren weer gevuld en daarna nog naar een 100 jaar oude markt! Leuk om te zien maar wel echt heeeeel druk!

We hadden toen we terug kwamen een kwartier om de douchen en om te kleden want we gingen naar een thais nieuwjaars feest!! Beetje het idee van de zondagochtend concerten bij de duitse zenders:P Echt leuk!! Lekker gedanst met de lokale bevolkingen aan de thaise wiskey gezeten!
Daarna nog bij het twin house doorgezakt... Want om 00.00 was sandra nog jarig!! Dit hebben we gevierd met gezelligheid, bier en cocktails! Was heel leuk!!!!

Zo ff zwemmen en morgen naar een super mooi resort (als we de verhalen mogen geloven: zwemmen, thaise massage voor 150 baht (3 euro) en airco op de kamerss!!!). Maandag op weg naar de trekking!! Wel gek om na 2 weken sing buri hier zomaar spullen in te pakken en weer weg te gaan, maar wij komen na de trekking en beachweek nog 2 weken terug voor vrijwilligerswerk! Angenieta maike en elbrich gaan naar het olifantenkamp en sandra dorise en ik gaan trekken! Effe een weekie zonder elkaar om daarna lekker te gaan feesten op koh samet!

Nou, ik hoop volgend weekend weer ergens op internet te kunnen!!

tot snelll!!

Liefsss

Reacties

Reacties

Danielle

Marit!

Wat een leuk verhaal weer, ik wil die foto´s nu weleens zien, want ja ik geloof idd nooooooit dat JIJ met een slang om je nek zit..;-)
haha leuk joh!
Wat een ervaring lijkt me dat! (maarja ik ben al bang voor een spin HAHAHAHA!)

Nou meid, ga ervan genieten in de jungle en ik lees je volgende verhaal wel weer!

xxx

Bram

Gaaf dat je met al die dieren op de foto bent geweest.. hier kwam ook op het nieuws dat het thaise nieuwjaarfeest werd gevierd.. ze vieren dan toch dat het regenseizoen gaat beginnen, ik dacht dat ze alleen maar mooi weer hadden in thailand :P
Succes met rondtrekken!
x

Mies

Marit met een slang om dr nek, dat geloven wij natuurlijk nooit! Kom maar op met die foto's;)
Heel erg veel plezier in de jungle! Doe Mowgli de groeten van me:P
Dikke kus

Monique

Hey Baap,

Ahihahiaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh (=Tarzankreet). Heel veel plezier! De verhalen zijn erg leuk. Ben heel benieuwd naar de foto's!

Groetjusss!

Miep

Marije

Heej Maritje!

Geweldig om zo je belevenissen te kunnen lezen!
Hehe.. een slang om je nek klinkt idd erg eng (A), dus ben benieuwd naar de foto's!
Vet cool om gewoon tijgers te kunnen aaien!
Wat ik ik nu zie van de foto's en de verhalen die ik van je lees heb je het wel naar je zin daar! :).
Ben benieuwd hoe je ervaringen in de jungle waren.

Hoe staat het momenteel met de souveniers? ;).
Al veel gekocht of valt dat wel mee?

Liefs, xxx!

Marije

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active